Pages

vrijdag 8 maart 2013

Review: CHANEL Rouge Coco Shine (62 Monte-Carlo)

Image and video hosting by TinyPic

Alweer drie maanden geleden in December kocht ik deze prachtige lippenstift voor mijzelf. De beste cadeaus zijn de cadeaus die je voor jezelf koopt, omdat je bijvoorbeeld een tentamenweek hebt afgesloten of iets belangrijks hebt gehaald. Dat was dus bij mij het geval en ik kon deze beauty van Chanel niet laten liggen toen er  30% (!!!) korting was op alle lipproducten bij de Ici Paris. Ik heb uiteindelijk iets van 18,50 EUR voor deze lipstick betaald, maar is het normaal gesproken die 30 euro waard?


Image and video hosting by TinyPic

Ik was altijd al ontzettend benieuwd naar de Rouge Coco Shine lippenstiften van Chanel. Ik had er een aantal lovende reviews over gelezen op internationale blogs en was toch ontzettend benieuwd. Ik zocht een draagbare rode kleur die toch iets heeft van mijn-lippen-maar-beter. 

De lipsticks komen in een hele dunne, vrouwelijke huls echt super mooi! Heel klassiek en eigenlijk gewoon nog de traditionele verpakking van de Rouge Allure lipsticks.
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Is het geen beauty?!?! Ik ben en blijf nog steeds verliefd op de kleur. Het is een rood-roze kleur met subtiele gouden shimmers.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


De glans, de kleur, de shimmer, de verpakking alles is perfect! Maar... daar komt de maar, voor de kwaliteit doe ik het niet. De lipstick is na wat drinken zo goed als weg, en laat alleen een lichte stain-kleur achter op de lippen. De kwaliteit vind ik daarom wat tegenvallen, maar ik vind het niet erg om met deze lippenstift te blijven smeren ;) 

Nu ik 'm met korting heb gekocht was het natuurlijk een 'koopje' voor een Chanel lippenstift. Maar zou ik de volle mep ervoor betalen? Nee. Als er weer eens zo'n actie komt dan ga ik er zeker nog eentje erbij halen, misschien van een andere lijn. De Chanel Rouge Coco Shine in Monte-Carlo (62) is verkrijgbaar bij o.a. Douglas & Bijenkorf.

Heb jij ervaring met Chanel lipproducten? En wat vind jij van de kwaliteit? Laat het mij weten!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...