Pages

dinsdag 21 mei 2013

Update: examens, stress, blog

LONG TIME NO SEE! En wat moet ik mij schamen zeg... ik heb de cliche excuses voor jullie klaarliggen: ik heb het druk met school. Ach wat haat ik het om dat te zeggen, zeker tegenover mijn lieve lezeressen. Ik verwaarloos zo nog eens het internet met mijn blog. Anyway, ik heb het echt druk met school en hoe? Ik zit namelijk middenin mijn examens. Vandaag heb ik er vier van de zeven gehad en moet ik nog de laatste loodjes totdat ik maandag klaar ben met de examens. De stress valt wel mee het is vooral het urenlang concentreren en de bergen met informatie die ik op moet nemen.

Maar wat staat jullie te wachten? Na de examens ga ik het bloggen lekker weer oppakken! En hoe? Er komen ongeveer duizend shoplogs aan, want ik heb in de tussentijd een heleboel geshopt. En er zullen ook leuke zomerse artikels, reviews en looks aankomen! Eerst ga ik nog op examenreis en waarheen is nog een verrassing voor jullie. Als ik terug ben zal ik natuurlijk uitgebreid verslag hiervan doen en komt er denk ik ook weer een aardige shoplog aan (hints!)

Voor nu is het nog even door de zure appel heen bijten en nog een aantal daagjes mijn best doen. Ik wilde jullie toch er even van op de hoogte stellen wat de stand van zaken is! Laat bij de comments achter waar jij denkt waar ik naartoe op vakantie ga, dat lijkt mij erg leuk.

XOXO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...