Pages

woensdag 12 juni 2013

FAVORITE: Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb heel wat parfums gespaard de afgelopen jaren, en toch komt het nog eens voor dat ik weer een soort all-time-favourite vindt. Mijn eeste geur waar ik stapelverliefd op werd was Miss Dior Cherie L'eau, wat een heerlijke frisse geur! De geur was gemaakt voor mij, afgestemd op mijn karakter en de fles paste precies in mijn interieur. Helaas is deze geur uit het assortiment gegaan bij Dior en was mijn perfecte geur dus niet meer verkrijgbaar. Ik heb sinds een paar maanden een geur ontdekt die het best opweegt tegen de Miss Dior Cherie L'Eau, het is namelijk Daisy Eau so Fresh van Marc Jacobs.


Image and video hosting by TinyPic

Ik zeg alleen al U tegen de flacon. Wauw wauw en wauw! De fles heeft perfectie en straalt de designer Marc Jacobs ook helemaal uit. De fleurige bloemen op de dop en de strakke verpakking met haar ronde vormen straalt de designer Marc Jacobs helemaal uit. Natuurlijk het belangrijkste is de geur zelf, maar de fles mag er wel wezen ;-) De geur is fris, bloemig en doet mij denken aan een bikini die uit de was komt en die je aan trekt naar het strand. Ja, de geur doet me denken aan het strand en de zomer en de wind door mijn haren.

Deze geur is in 1 woord: perfectie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...