Pages

maandag 17 juni 2013

FASHION: GOUD

Image and video hosting by TinyPic

Goud. Ik ben er zelf gek op! Mijn sieraden bestonden vroeger vooral uit zilverkleurige items, maar tegenwoordig is de meerderheid toch wel goud. Goud is niet meteen ordinair en staat niet meteen goedkoop. De manier hoe je de sieraden draagt is het cruciale met goud. Mijn favoriete gouden items laat ik aan jullie zien!


Image and video hosting by TinyPic

Mijn eerste item waar ik al meer dan een jaartje verliefd op ben is mijn CASIO horloge. Ik heb ondertussen al een hele collectie aan CASIO horloges en heb er nog steeds een aantal op het oog. Het zijn ontzettend toffe horloges en ik haal ze gewoon via Ebay waar ze letterlijk geen drol kosten. Typ in 'golden digital watch' en je vindt ze voor nog geen 4 euro inclusief verzendkosten. Echt een tip dus!

  Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Ook een favoriet van mij is mijn chuncky gold chain ketting. Een item waar ik stad en land voor heb afgezocht vorig jaar en uiteindelijk gewoon bij de H&M tegen kwam. Heb nu ook een zilveren versie die ook ontzettend leuk is. Een ketting zoals deze kan elk simpel wit t-shirt opfleuren en meteen stylish maken.

Een iets minder opvallend item is mijn Marc Jacobs armbandje. Heb deze ook tijdje geleden besteld via Ebay en ben er elke dag nog ontzettend blij mee. Het is dan wel van Marc Jacobs, maar het valt niet meteen op. Ik vind het leuk als je pas ziet dat iets van een designer is als je het product van dichtbij bekijkt, en dat is bij deze armband het geval.

Goud is een sprankelend sterretje dat je toevoegt aan een outfit. Goud is niet fout.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...