Pages

zondag 14 juli 2013

DAILY: Face routine

Image and video hosting by TinyPic

Mijn dagelijkse make-up routine is de afgelopen maanden heel vaak veranderd. De ene keer gebruikte ik alleen maar BB creams, en de andere keer gebruikte ik alleen een beetje transparante poeder. Nu heb ik hele fijne producten die ik gebruik en waarmee ik mijn huid zo natuurlijk mogelijk egaal krijg. De producten zijn allemaal, op eentje na, gewoon te vinden bij de drogist en zijn dus lekker betaalbaar!


Image and video hosting by TinyPic

Bourjois Radiance Reveal Healthy Mix:
Ik ben al jaren fan van de Bourjois Healthy mix foundations. De vorige variant (Healthy Mix Serum) heb ik helemaal opgemaakt en dat komt bij mij bijna nooit voor bij foundations. De kleuren van de foundations zijn ook duidelijk aangegeven en wat ook mega fijn is, is dat de andere foundations/poeders dezelfde kleurschikking hebben. Ik heb de kleuren 51 Vanilla & 53 Light Beige. Ik meng de twee kleuren om zo mijn perfecte kleur te creƫren. Tevens gebruik ik ook de Healthy Balance poeder in Light Beige, maar deze gebruik ik soms op zichzelf omdat deze al vrij dekkend is. De foundation is heel licht, ruikt lekker en geeft een hele mooi healthy glow! Ik ben fan :D


Image and video hosting by TinyPic

Catrice Camouflage Cream 002
Soms dan gebruik ik onder de foundation een beetje concealer. Dit komt niet zo heel vaak voor, omdat ik dat meestal net iets te veel vind van het goede ;-) Als ik een concealer gebruik, gebruik ik die van Catrice. Het is een creamy concealer die ontzettend goed dekt! Voor het potje betaal je volgende 2 of 3 euro en dat is het zeker zijn geld waard. Als je op zoek bent naar een goede budget concealer raad ik je zeker deze aan.

Essence All About Matt
Sinds kort ben ik ook helemaal hooked aan deze transparante poeder van Essence. Wat een top product! De poeder maakt mijn gezicht matte zonder er poederig uit te zien en laat geen witte waas achter, wat soms wel het geval is bij transparante poeders. Het is een handig doosje die je heel makkelijk mee kunt nemen in je tas. Er is ook een losse poeder variant en daar ben ik stiekem ook wel benieuwd naar!

Benefit Instant Brow Pencil
Het enige high-end product van allemaal is het wenkbrauwpotlood. En dan zal je wel denken, waarom het wenkbrauw potloodje? Die kan je voor 2 euro bij de HEMA halen! Deze kleur van Benefit matcht gewoon precies mijn wenkbrauwen. Ik heb vrij donkere wenkbrauwen en deze matcht gewoon precies! Het is een vrij creamy potlood dus als je veel moet bijtekenen raad ik 'm niet aan. Ik gebruik het potloodje vooral om de haartjes een klein beetje aan te zetten. Het borsteltje aan de andere kant kan je gebruiken om je wenkbrauw in vorm te borstelen. Ik vind het een fijn product, maar denk niet dat ik er weer 18 of 19 euro voor neer zou leggen.

Dit is dan mijn face-routine van het moment! Qua blush en bronzer wissel ik bijna elke dag af, dus die heb ik weggelaten. Als jullie daar een apart artikel over willen zien laat dat dan achter bij de reacties!

Wat is jouw all-time-favourite (vloeibare) foundation? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...