Pages

dinsdag 16 juli 2013

SHOPLOG: Yves Saint Laurent & MAC

Image and video hosting by TinyPic

De laatste tijd heb ik best wel luxe cosmetica producten aangeschaft. Echt heerlijk om mezelf zo eens te verwennen! En verwend worden, want ik heb de YSL lipstick gekregen van mijn zus voor mijn verjaardag. Ik wilde al super lang een Yves of nu Saint Laurent lipstick en heb er nu eindelijk eentje in mijn bezit.

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb een Volupte Sheer Candy uitgezocht in de kleur 5 Mure Exquise ofwel, Mouthwatering Berry! Het is een soort sheer lipstick/stain/gloss het zit overal een beetje tussenin.

Image and video hosting by TinyPic

Ik had nog een Douglas cadeaukaart liggen en daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt. Ik was laatst in de Bijenkorf en was even aan het rondneuzen bij de MAC counter (ofcourse :D). Paar lippenstiften swatchen en toen kwam ik uit bij een prachtige nude roze kleur, die moest ik hebben! Uiteindelijk heb ik 'm besteld via de Douglas site waar je ook gratis bezorging hebt wat ik altijd wel een pluspunt vind bij webshops. De kleur is Peach Blossom en het is Satin finish.

Van allebei de producten komt er morgen een review online met swatches en meer foto's!
Wat is jouw laatste luxe aankoop qua cosmetica? Laat het mij weten bij de comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...