Pages

woensdag 17 juli 2013

REVIEW: YSL Volupte Sheer Candy & MAC Peach Blossom

Image and video hosting by TinyPic

Zoals ik gisteren in de shoplog had beloofd.... de reviews van deze twee prachtige beauty's! Sinds ik deze twee lippies heb gekocht en heb gekregen zitten ze standaard in mijn tas. Ik ben fan van de kleuren en gebruik ze iedere dag. Lees verder voor prachtige foto's en swatches!


Image and video hosting by TinyPic

Dit is mijn eerste ervaring met een YSL lippenstift. Ik wilde zo'n beauty altijd al hebben, maar de prijs hield me altijd tegen. 31 euro voor een lipstick vind ik een beetje te ver gaan! Laatst was er en 21% korting bij Iciparis en ik had nog een tegemoet bon van 5 euro dus uiteindelijk kwam de lipstick uit onder de twintig euro, en dan wordt het aantrekkelijk ;-) Ik heb gekozen voor de Volupte Sheer Candy in de kleur 5 Mouthwatering Berry. Het is een sheer lipstick en deed me een beetje denken aan de Chanel Rouge Coco Shine waar ik een paar maanden geleden een review over schreef. Het is een donkere berry kleur, maar wanneer je 'm aanbrengt wordt het een prachtige sheer glanzende kleur. De stick voelt zacht aan en geeft echt een watertandend effect op de lippen!

Image and video hosting by TinyPic

Peach Blossom van MAC is de perfecte alledaagse kleur. De warme lichtroze kleur staat bij iedere look super en geeft een frisse touch aan een subtiele look. Zoals gewend bij MAC is de kwaliteit super zoals altijd. MAC lipsticks zijn denk ik wel mijn favorieten lipsticks die er zijn en heb er in de afgelopen jaren al best wel veel aangeschaft. Misschien leuk voor een artikel? 

Image and video hosting by TinyPic

De bovenste swatch is YSL en er onder Peach Blossom. Op de foto lijken de kleuren best wel veel op elkaar, maar Mouthwatering Berry is toch net iets donkerder en meer paars in het echt. De glans die de YSL lipstick heeft geeft bijna een lipgloss effect, super mooi! 

Zoals ik al zei zijn de Yves Saint Laurent lippenstiften niet goedkoop, maar wanneer er weer zo'n actie is ga ik er zeker weer eentje aanschaffen. Alleen al door de prachtige huls en de kleuren die YSL heeft wil ik ze allemaal hebben. De Yves Saint Laurent Volupte Sheer Candy kost 31 EUR en de MAC Lippenstift kost 18,50 EUR! Allebei verkrijgbaar bij o.a. Bijenkorf, Douglas of op de webshops natuurlijk.

Heb jij ervaring met YSL lippenstiften? Zo ja, wat is jouw favoriete kleur?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...