Pages

vrijdag 30 augustus 2013

REVIEW: Clarins Graphic Expression herfstcollectie 2013

Image and video hosting by TinyPic

Clarins is een van mijn favoriete high-end merken. Meestal heb ik het gevoel dat Clarins niet genoeg aandacht krijg op de beautyblogs en dat mensen een beetje het gevoel hebben van 'Clarins is net niet genoeg'. In tegen deel, Clarins is een geweldig merk! Ik ben al jaren fan van de prachtige face powders en de lipsticks. Deze herfst komt Clarins met de Graphic Expression collectie uit waarin er weer prachtige nieuwe en limited producten uit komen!


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Ik heb de prachtige nieuwe Face Powder en de nieuwe Joli Rouge uit deze collectie. De Joli Rouge brilliant lipstick is in de kleur Pink Camelia. Een coole, roze kleur ideaal voor het najaar!

Image and video hosting by TinyPic

De kleur is vrij intens, maar je kan de kleur wel goed opbouwen. Het is een hele zachte, creamy, shine lippenstift wat helemaal mijn stijl is!


Image and video hosting by TinyPic

Ik ben echt VERLIEFD! Wat een prachtige kleur! Heel fris en best wel 'out there', maar toch onopvallend. Het is echt een draagbare kleur voor overdag, maar je kan 'm 's avonds ook heel goed combineren met een strakke winged eyeliner. De lippenstift overleeft een puntje appeltaart en ijs met slagroom (en ja ik heb het getest ;)) dus de kwaliteit mag er wezen. 



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Is het al geen plaatje om naar te kijken? Het is echt beauty! Ik heb nu al drie van deze gezichtspoeders en Clarins blijft me telkens verrassen met de nieuwe prints. Het is een poeder die je dus over je hele gezicht kunt gebruiken. Door de verschillende kleuren poeders en finishes geeft het een all-over gezonde glow! Ideaal voor meiden of dames die over hun vloeibare foundation gewoon een finish poeder willen gebruiken en niet nog een foundationpoeder.

Het was best wel lastig om de swatch er goed op te krijgen, maar zoals je kunt zien is het echt een foundation kleur met een beetje finish. Door de warme roze tint krijg je een warme healthy glow over je gezicht en de glittertjes zorgen voor een beetje shine. Ik moet er wel bij zeggen dat de gouden overspray die je ziet er wel na 1 keer gebruiken af is.

De Joli Rouge kost 22,00 EUR en de Face Powder kost 44,00 EUR. Ja, en dan hoor ik je denken: JEZUS zo duur. Clarins is inderdaad echt een luxe merk en je moet wat centjes over hebben voor de producten, maar ze zijn ze allemaal stuk voor stuk waard! 

De Graphic Expression collectie ligt vanaf 1 september 2013 in de parfummieren en warenhuizen. Er zijn ook nog andere producten in deze collectie en daar lezen jullie een deze dagen meer over!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...