Pages

zondag 8 september 2013

Bargain shopper!

Image and video hosting by TinyPic

De beste aankoopjes zijn de goedkoopste aankoopjes! Als mensen mij vragen waar ik mijn kleren koop is 80% van de H&M, Zara of Primark. Op beautygebied ben ik wel echt een luxepaardje, maar is het ook altijd een sport om de dure en luxe merken zo goedkoop mogelijk te vinden. Toen ik deze prachtige Chanel poeder doos zag staan bij de MOOI Parfumerie sloeg mijn hart even over. 50% korting op Chanel, 50!!!! En nam ik deze beauty mee voor 20 euro. Ze staat nu als een juweeltje te pronken in mijn IKEA kast. Het is een Natural Finish Loose Powder in de kleur Féérie. Het is een shimmery transparante poeder die ideaal is voor feestjes of mooie avondlooks. Jammer dat er zulke grove glitters in zitten dat ie voor dagelijks gebruik net iets te heftig is, maar hé ik mag niet klagen want oh oh oh wat was dit een deal

  Image and video hosting by TinyPic

Ook deze beauty's waren niet duurder dan een pakje sigaretten. Deze prachtige nude stiletto's waren maar 5 euro bij de Primark! Normaal gesproken 19 euro wat ook al geen geld is voor torenhoge peep-toe's, maar 5 euro is al helemaal een goede deal. Ookal lopen ze niet zo lekker als ik me had voorgesteld in de winkel ('het platform zal de hoogte wel breken.. yeah right'), maar waren ze die 5 eurootjes dubbel en dwars waard.

Hebben jullie ook zulke koopjes waar je maar niet over op kan houden? Trouwens, deze foto's zijn gemaakt met een spiegelreflex zien jullie het verschil? Ikke wel :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...