Pages

dinsdag 10 september 2013

DAILY FACE ROUTINE: September

Image and video hosting by TinyPic

Afgelopen zomer heb ik vrijwel geen make-up gedragen. Mede doordat het gewoon bijna drie maanden lang goed weer is geweest, maar ook omdat ik te lui was om wat aan te brengen. Sinds een aantal weken gebruik ik weer wat producten en deze wilde ik graag laten zien. Een aantal weken geleden schreef ik over mijn daily make-up routine (klik) en die is nu dus weer iets veranderd!


Image and video hosting by TinyPic

- Bourjois Happy Light Foundation
Ik gebruikte hiervoor de Radiance Reveal foundation uit de Healthy Mix lijn van Bourjois. Toen ik deze variant binnen kreeg wilde ik 'm natuurlijk meteen uit proberen. De foundation geeft een prima medium dekking, maar geeft vooral een hele mooie naturelle glans aan je gezicht. De foundation komt binnenkort nog terug in een review!

- Clarins Instant Concealer
Voor onder mijn ogen heb ik een nieuw product namelijk de Instant Concealer van Clarins. Het is echt dé ideale concealer voor onder de ogen, omdat ie lekker vloeibaar is en goed te blenden is. De concealer blijft echt de hele dag op zijn plek zitten en zorgt er voor dat de vermoeide school-wallen worden bedekt. Hier wederom ook binnenkort nog een review over.

- MAC Sculpting Cream in Pure Sculpture
Sinds ik de make-up routine van Lo Bosworth heb gezien op Youtube (check zeker even haar kanaal, zij maakt echt super leuke filmpjes) ben ik dit product weer gaan gebruiken. Het is een sculpting cream, maar ik gebruik 'm als cream bronzer. Ik breng het product aan op mijn gezicht met een buffer brush en een klein beetje Fix+ van MAC. Het geeft een effect alsof je net even op vakantie bent geweest naar Curaçao, do I need to say more..

- Clarins Graphic Expression Face & Blush Powder
Hier schreef ik onlangs een review over (klik) en ben echt fan van dit product. Ik gebruik de poeder als finishing powder over de foundation heen. De poeder geeft mijn gezicht net een beetje kleur en glans en zorgt er voor dat mijn vloeibare make-up de hele dag goed op zijn plek blijft zitten. Mijn Essence All About Matt! poeder is nog steeds mijn favoriete finishing poeder, maar deze komt zeker in de buurt.

- MAC Marine Life Blush
Oh wat heb ik deze poeder verwaarloosd! Ik was helemaal vergeten hoe mooi deze poeder is. Ooit had ie een prachtige gouden overspray zodat je de poeder bijna niet wilde gaan gebruiken, maar hé je koopt het niet voor niets. De blush breng ik aan met een stippling brush voor het gewenste ik-kom-net-van-buiten-uit-de-kou effect, oftewel een frisse blos!

- Clarins Cotton Flower Face Palette
Deze poeder is een aantal jaar geleden ook uitgebracht in een zomercollectie. Het is dé perfecte subtiele highlighter in combinatie met de rest van mijn producten. Ook blijft het printje in de poeder nog best goed staan ondanks dat ik 'm echt vaak gebruik.

- Rituals Cheek & Eye Glow Bronze
Helloooo dupe van de Bobbi Brown Shimmerbricks. Dit product was mijn beste vriend de afgelopen zomer! Wat geeft deze bronzer een prachtige bronzy-glow aan je wangen. Ik breng deze poeder bijna overal aan, zo dol ben ik op het product! De glow is niet te overdreven, maar zeker wel aanwezig. Echt mijn absolute favoriet van deze zomer.

- Rituals Natural Bronzing Powder Refined Golden
En in combinatie met deze bronzer krijg je de perfect healthy-bronzed look! Een vrij gepigmenteerde bronzer die je echt heel erg gedisciplineerd moet aan brengen, maar dan heb je ook wat. Door de donkere kleur krijg je geen peentjes resultaat op je wangen, maar gewoon een gezonde bruine kleur.

Veel Rituals en veel Clarins maar wel weer een prachtige rij producten onder elkaar. Ik gebruik meestal niet al deze producten bij elkaar, want dat is iets te veel van het goede maar dit zijn wel de producten waar ik het meest naar grijp in mijn stash. Later deze week komen mijn daily eye routine producten online dus kom zeker eens terug op mijn blog ;-) Welke producten heb jij de afgelopen zomer veel gebruikt? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...