Pages

donderdag 12 september 2013

REVIEW: The Body Shop Honeymania

Image and video hosting by TinyPic

The Body Shop komt weer met een goddelijke nieuwe lijn uit om je huid heerlijk te verzorgen. De producten bevatten zoete Community Fair Trade honey waardoor je huid zijdezacht, of in dit geval honingzacht, aan zal voelen. Ik ben alleen al fan van de verpakking dus laten we snel verder kijken naar de producten!


Image and video hosting by TinyPic

Honing is niet alleen lekker door je yoghurt of thee, maar ook ontzettend goed voor je huid! Je kan er van alles mee maken om je huid er lekker mee te verwennen. Maar hoe handig is het om gewoon kant-en-klare producten te hebben met honing erin? Ik ben nogal lui dus voor mij is dit ideaal ;-) Het is een hele uitgebreide lijn met voor elk wel een product die die nodig heeft of gewoonweg wilt proberen.

Image and video hosting by TinyPic

Als eerste product zit er een heerlijk honing zeepje in deze collectie. De vorm van het zeepje spreekt al boekdelen en vind ik ook nog eens ontzettend schattig! Het kleine bijtje in het midden maakt de look helemaal af. Het zeepje ruikt niet mierzoet naar honing, wat overigens alle producten niet doen. Het is een hele subtiele frisse en klein beetje zoete geur die heel erg aangenaam is. Ik gebruik blokjes zeep niet om mijn handen of gezicht mee te wassen, maar om lekker in mijn kledingkast te leggen. Doen jullie dat ook? Ik vind het heerlijk, want daardoor ruiken mijn kleren goddelijk als ik ze aan trek :D Het Honey zeepje kost 3,50 EUR

En dan de douchegel, oeh wat is deze lekker! De douchegel schuimt lekker op en ruikt ook weer net zo goddelijk als de rest van de lijn. De fles bevat ook een aardige hoeveelheid (250ML) en daar de je echt wel een tijdje mee. De Showergel kost 7 EURO

En dan de heerlijke Eau De Toilette uit deze collectie! Ideaal voor onderweg, in je tas of als je bij een vriend of vriendin blijft slapen. Het is een fijn klein flesje die je handig in je tas kan stoppen. De parfum ruikt lekker fris en wanneer deze ontwikkeld op je huid ruikt ie wat zoetig, echt heel erg lekker. De geur vervliegt wel redelijk snel, maar dat is normaal voor een EDT. Voor 30ML betaal je 14 EUR
Image and video hosting by TinyPic

Bij deze foto wil ik bijna mijn vingers aflikken, wat ziet deze scrub er goddelijk uit! Er zitten hele kleine scrubdeeltjes in die je huid echt goed en grondig scrubben. Door de creamy structuur is het niet pijnlijk of vervelend om te scrubben en geeft het juist een verzorgende werking. Ik ben fan van alle scrubs en body butters van TBS dus deze mag er ook wel weer bij ;) De Creamy Body Scrub kost 15 EUR
Image and video hosting by TinyPic

En dan als laatste deze goddelijke lipbalsem. De verpakking is eigenlijk een body butter maar dan in een ieniemienie formaat. Ook hier weer de heerlijke geur van honing! De lipbalsem is erg verzorgend en laat een lekker vettig laagje achter op mijn lippen. Overigens is dit laagje niet heel erg dik of 'vervelend'. De lipbalms kost 5,50 EUR

Ik ben echt fan van deze collectie! De Honeymania collectie ligt vanaf nu in de winkels en is natuurlijk verkrijgbaar op de webshop. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...