Pages

maandag 16 september 2013

FASHION: The September-issues

Image and video hosting by TinyPic

De tijd waar elke modefanaat naar uit kijkt, waar elke designer zijn pronkstukken kan tonen en vooral de mode industrie die deze maand helemaal op zijn kop staat. Natuurlijk heb ik het over de september-issues! Sinds ik de documentaire over de september-issue heb gezien van Vogue kijk ik zo anders tegen het tijdschrift aan en vooral deze maand in het bijzonder. Ik heb het niet over de Nederlandse of de Britse of Amerikaanse tijdschriften, maar deze keer heb ik de Spaanse varianten! Ik was op vakantie in Spanje en toevallig lagen al de september-issues al in de schappen, SCORE. Het kost daar ook echt geen drol, elk tijdschrift kostte 2,50 EUR! Nederland kan daar zeker nog wat van leren met de belachelijke prijzen voor tijdschriften hier. Anyway, kijk mee naar de prachtige foto's

Image and video hosting by TinyPic

Doutzen staat hier ook weer op de cover van Vogue! Zij heeft echt een goede maand achter de rug, want ze stond volgensmij op 4 verschillende covers van Vogue.


Image and video hosting by TinyPic

En zeker wel een acht pagina lang interview..

Image and video hosting by TinyPic

Bij de buitenlandse Vogue's krijg je heel vaak een speciale stijl-variant erbij. Hierin staat alles in wat hot & happening is in de wereld van cosmetica en fashion. Heel leuk om door heen te bladeren en je krijgt meteen een duidelijk beeld van al de aankomende trends!

Image and video hosting by TinyPic

Nude en donkerrode nagels, mijn favorieten!

Image and video hosting by TinyPic

En Bazaar magazine is ook echt één van mijn favoriete tijdschriften. De look en feel van het tijdschrift straalt echt luxe uit en geeft je echt een voldaan gevoel. De opmaak en foto's echt alles is perfect!

Deze tijdschriften zijn weer een nieuwe toevoeging aan mijn September Issue stash! Het zijn er ondertussen al heel wat en het is al een aardige stapel. Ik ben echt helemaal gek op de september issues en raad ook echt aan om ze te gaan sparen. Vooral de buitenlandse varianten zijn zo leuk, en echt tien keer zo leuk als die hier in Nederland!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...