Pages

zondag 22 september 2013

Review: BOURJOIS Happy Light foundation + concealer

Image and video hosting by TinyPic

Hurray Bourjois heeft weer een nieuwe foundation-lijn uitgebracht. Ik ben zeker al dik 2 jaar fan van de Bourjois foundations en dat hebben jullie ook wel kunnen lezen ;-) De Happy Light Foundation en Happy Light Concealer zijn de nieuwe aanwinsten van het Bourjois assortiment. Ik heb ze getest en hierbij de review voor jullie natuurlijk..


De producten bevatten translucide pigmenten. Dit zegt jullie waarschijnlijk niks, dat deed het bij mij ook niet haha. Door het corrigerende vermogen van deze pigmenten zorgen de producten ervoor dat je doffe huid een mooie gezonde glans krijgt. Natuurlijk corrigeert het ook de oneffenheden in je huid.
 
Image and video hosting by TinyPic

De concealer komt in het schattige eye-catching Bourjois doosje. Wat ik altijd zo leuk vind is dat bourjois in elk doosje een mini spiegeltje doet. Dit geeft toch een extra luxe gevoel aan je producten, alsof de verpakking met aandacht is gemaakt.

Wat mij meteen opviel bij zowel de foundation als de concealer, dat de producten ontzettend romig en zacht zijn. Het product smelt bewijze van spreken op je huid. Ik heb van de concealer nummer 22 en van de foundation 53 Light Beige. Nummer 53 gebruik ik meestal in de zomer en nummer 52/51 meestal in de winter.

  Image and video hosting by TinyPic

Helaas kreeg in de swatches niet helemaal scherp op foto, maar dit is het beste wat ik er van heb kunnen maken. Zoals je ziet is de concealer vrij creamy waarnaast de foundation juist heel vloeibaar is. Ondanks de dunne substantie is de foundation wel goed dekkend. Door de natuurlijke glans in de foundation lijkt het helemaal niet alsof je een cakey laag foundation op je gezicht hebt zitten.

De concealer is ideaal voor onder je ogen door de oplichtende ingrediƫnten. Hierdoor verdwijnen je wallen als sneeuw voor de zon! Helaas kreeg ik deze fullface foto al he-le-maal niet goed op de foto dus die probeer ik er niet eens bij te zetten. Je moet de concealer wel even afpoederen, want anders trek het tussen je lijntjes.

Als ik de producten 's ochtends rond een uurtje of acht aanbreng zitten ze tot vijf uur 's middags goed op hun plek. Hierna wordt het wel wat vlekkerig, maar alsnog vind ik de houdbaarheid echt top!

Zoals je kan lezen ben ik wederom weer ontzettend enthousiast over de Bourjois foundations en raad ik deze zeker ook weer aan. De foundation kost 15,49 EUR en de concealer kost 8,99 EUR. Wat prijziger dan normaal (ik zeg het eerlijk) maar als er weer eens een actie is bij de drogist raad ik ze zeker aan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...