Pages

dinsdag 4 maart 2014

REVIEW: Dior Addict Lipgloss 267 Nuit de Juin

Image and video hosting by TinyPic

Jaaa daar ben ik weer met een review van een lipproduct! Ik heb er al meerdere keren over geschreven: de 40% korting actie bij IciParisXL is er weer. That time of the year wanneer lipproducten van alle high-end merken nu ongeveer 20 euro kosten. Kijk, en dan wordt het aantrekkelijk om zo'n beauty aan te schaffen. Ik ben al jaren fan van de lipsticks van Chanel, maar deze keer wilde ik eens uit mijn comfortzone stappen. Normaal gesproken ga ik altijd voor lipstick, maar deze keer ben ik voor lipgloss gegaan. En niet zomaar een lipgloss, maar de Dior Addict lipgloss! Nieuw merk, nieuw producten hoe bevalt het mij?

Image and video hosting by TinyPic

De kleur is 267 Nuit de Juin, een prachtige lichtroze kleur met zilveren, blauwe en gouden shimmers. Het is echt een kleur die je elke dag kunt dragen op zichzelf, maar ook over een lipstick heen.
Alleen al de verpakking doet mij watertanden! Ik heb altijd een zwak gehad voor het merk Dior, maar nooit kwam het bij mij op om eens wat te proberen. De mooie zilveren dop en de chique letters in het harde plastic geeft mij een luxe gevoel. Maar hé, het draait niet om de verpakking maar natuurlijk om het product!

Image and video hosting by TinyPic

Toen ik het flesje opendraaide kwam ik meteen een pluspunt tegen: een echt kwastje. Ik ben persoonlijk hier echt fan van! Je kan de gloss perfect aanbrengen en er zit meteen veel product op de haartjes. Tevens bevat de gloss 6,5ML product wat voor een lipgloss vrij veel is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld MAC waar maar 4,3 gram in zit.


Image and video hosting by TinyPic

Aaah ik ben echt blij met deze swatch, ik heb de shimmers er echt per-fect opgekregen! Je ziet hier goed hoe de gloss eruit ziet op mijn lippen. De lichtroze kleur in combinatie met de mini shimmers geeft net die extra oomf aan je lippen. Zeker voor dames die normaal voor lipstick gaan is dit echt een aanrader. Het is niet echt een gloss-gloss waarbij de stickyness van je lippen afloopt. De gloss overleeft een drankje en een koekje, maar een hele maaltijd zit er niet in. Vind ik overigens niet erg, want ik werk toch alles om de zoveel uur bij. 

Ik ben zeker te spreken over deze gloss en over het merk Dior in het algemeen. Mijn eerste ervaring met het merk is echt goed bevallen en ben zeker van plan om meer te proberen in de toekomst. Ik ben vooral benieuwd naar de Addict lipsticks en bijvoorbeeld de lipglow. Maar nu..... DE PRIJS! Normaal kost deze beauty 35,50 EURO... maar nu met de kortingactie 18,30 EUR! Dat is echt een méga verschil met de oorspronkelijke prijs. De actie loopt nog tot 17 maart 2014 dus sla je slag!

Heb jij ervaring met Dior lipproducten? En wat is jouw ervaring met deze producten?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...