Pages

zondag 9 maart 2014

REVIEW: Revlon Colourbust Lipbutter (Strawberry Shortcake)

Image and video hosting by TinyPic

Dé enige echte Revlon lipbutter! Een ware hype in 2012/2013, maar nu hoor ik er niemand meer over? Ik had er zelf al eentje in mijn bezit (Cotton Candy), maar die kleur vond ik toch niet helemaal geweldig. Ik besloot om een andere kleur nog een kans te geven en te kijken hoe deze mij beviel!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dit is de kleur Strawberry Shortcake; een mid-roze kleur met een lichte shimmer. Wat ik meteen kan zeggen, ik ben niet fan van de shimmer. Als Revlon de lipbutters wat meer crème zou maken dan shimmer dan zou ik ze allemaal kopen! Ik heb niet elke dag behoefte aan shimmers op mijn lippen, dat betekent dus ook dat ik dit product niet iedere dag gebruik of zal gebruiken. De lipbutters bevatten wel echt héérlijke bestandsdelen namelijk: mangoboter, sheaboter en kokosolie. Dat laatste zorgt er echt voor dat je lippen zacht worden maar ook gaan glanzen. En dat willen we graag!


Image and video hosting by TinyPic

Helaas zie je hier niet echt goed de shimmers, maar ik verzeker je die zitten er in. Het is niet mega-opvallend, maar ze zijn wel aanwezig. Dat is natuurlijk wel heel persoonlijk. De stick is ontzettend gepigmenteerd waardoor één laagje echt meer dan genoeg is. Door de verschillende soorten boter en oliën zijn mijn lippen echt lekker zacht. Wanneer de lipbutter van je lippen af is gesleten voel je nog steeds een verzorgt laagje op je lippen.

Ondanks de shimmer is de lipbutter van Revlon wel echt fijn! Ik heb nu twee kleuren en gebruik ze regelmatig. Het is weer eens wat anders dan een lippenstift of een lipbalsem. It is best of both worlds ;-)
De Revlon Colourburst Lipbutters kosten 11,99 EUR en zijn o.a. verkrijgbaar bij Bol.com. Vet handig, want je weet: voor 22:00 besteld de volgende dag in huis! Ik heb mijn lipbutter in de USA gekocht en daar zijn ze zo rond de 8 euro dus dat scheelt wel wat.

Heb jij al een Colourburst lipbutter? En wat is jouw ervaring?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...