Pages

vrijdag 23 juli 2010

LUSH Winactie! GESLOTEN



Vandaag weer een leuke winactie in samen werking met LUSH! Iedereen kent het heerlijke, natuurlijke merk LUSH wel en vandaag kunnen jullie hier prijzen van winnen!

Ik mag namelijk 3 potten Dream Cream weggeven. Dream Cream is een heerlijke hand & body lotion die je huid onvergetelijk zacht maakt.

Als eerste even de regels:


- Ik zou het leuk vinden als je me op Bloglovin volgt. Dit is vrijwillig, maar dit is handig voor jou! Hiermee blijf je up-to-dat met artikels en winacties. Zo ben jij er als eerste bij.


- Ik zou het ook leuk vinden als je op mijn Youtube kanaal abonneert, dit is natuurlijk ook compleet vrijwillig.
- En verder moet je minimaal 5 reacties hebben achter gelaten op mijn website, zodat ik zeker weet dat het echt mijn bezoekers zijn en niet iemand die via Google komt.
Wat moet je hiervoor doen? Mail je adres+naam naar info[a]lovethatmakeup.tk en zet hierbij waarom jij vind dat je pot dream cream moet winnen. Dit kan je d.m.v een slogan doen, d.m.v. van een afbeelding in elkaar zetten het maakt niet uit wees origineel. Ik maak tevens niet meer de winnaars bekend op de site, heb er vorige keren slechte ervaringen mee gehad!
  
Schrijf je in voor 10 augustus en wie weet win jij een pot dream cream??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...