Pages

maandag 16 augustus 2010

Mijn Avondroutine



Eigenlijk schrijf ik niet zoveel over gezichtsverzorging etc, maar ik vind toch dat het tijd wordt dat ik daar meer over ga schrijven. Deze keer laat ik jullie zien wat mijn avond routine is, en wat voor producten ik gebruik.

De eerste stap is oogmake-up weg halen. Dit doe ik met de Camomile Gentle oogmake-up remover. Deze komt van the body shop, en is echt heel zacht voor je ogen. Je ogen voelen verkoeld, en rustig aan. Heerlijk voor 's avonds.



's Zomers draag ik bijna geen gezichtsmake-up, alleen een beetje blush/bronzer/highlighter. Ik haal daarom mijn make-up dus gewoon weg met mijn face-wash. Ik was een keer om de make-up eraf te halen, en de tweede keer om echt goed te reinigen. Nu gebruik ik de Aloe Gentle Facial Wash van The Body Shop, en dit wissel ik af met Black African Soap.



Hierna haal ik met Rozenwater (dit heb ik in een ander pompje gedaan) de restjes face wash en make-up weg. Tevens verfrist rozenwater ook nog eens. Je kan rozenwater ook zelf maken, neem wat rozenbladeren en laat deze een aantal uur (of nacht) weken in (gedemineraliseerd) water. En dan heb jij ook je rozenwater.



Dan als laatste stap doe ik mijn nachtcrème op. Zeker in de zomer wil ik een lichte crème, die snel intrekt en die geen vettig laagje achterlaat. Tot nu toe vind ik deze Marbert day & night cream super. Hier heb ik ook een review over geschreven.

Dat is dus mijn avond-routine. Ik doe precies hetzelfde in de ochtend, alleen dat laat ik de oogmake-up remover weg.
Wat voor producten gebruiken jullie? Laat het bij de comments achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...