Pages

zaterdag 21 augustus 2010

Review: Benefit Ooh-la-lift


Als ik mij snel opmaak, of als ik niet zoveel zin heb in een heleboel, vind ik het belangrijk dat mijn ogen sprankelen.
En met sprankelen bedoel ik er gezond, wakker en open uit zien. Benefit heeft een nieuw product genaamd Ooh La Lift, en dit geeft je ogen een optische lift. Is dit ook waar?



Ooh-la-lift bevat licht reflecterende deeltjes. Deze deeltjes reflecteren het licht (obviously) en geven je ogen een 'lift'. Tevens is dit goedje licht roze, en roze camoufleert blauw. En vooral als je blauw kringen hebt is dit erg fijn. Je kan dan ook kiezen voor een roze concealer of een blauwe concealer.


Het is een lichte substantie en laadt dus geen dikke cakey laag achter. Ik houd ook niet zo van concealer onder mijn ogen, aangezien dit snel gaat creasen (ookal gebruik ik een basis). Daar was ik ook bang voor bij dit product maar dat was dus niet het geval. Hier heb ik het geblend, zie je de glans die er op dat stukje huid zit?

Deze foto is met flitser genomen.
En dan nu het resultaat onder mijn ogen.

Als je zo op de foto kijkt heb ik links ooh-la lift op en rechts niet. Ik zie wel verschil, ookal is de licht val ander. Vooral in mijn binnenste ooghoek.

Zeker als je snel je ogen wilt bijwerken of jezelf snel een opfrisser wilt geven is dit handig. Ooh-la lift kost 22 euro en is bij Sephora verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...