Pages

zondag 22 augustus 2010

Shoplog: Vakantie


Dan eindelijk mijn shoplog van de spulletjes die ik heb gekocht op vakantie. Ik was op vakantie in Italië. Ik heb daar eigenlijk niet veel geshopt, omdat ik niks nodig had en eigenlijk alleen dingen wilde die daar te koop waren.



Als ik op vakantie ben is het een soort 'traditie' dat ik daar altijd de tijdschriften koop zoals Vogue, Elle en Glamour. Ik vind het altijd leuk om dan de fashion foto's te bekijken, en de beauty dingetjes te zien. Ook al kan ik het niet lezen vind ik het super leuk om tijdschriften daar te kopen. Ik heb de Vogue die was 5 euro en de Elle was 4,00. Daarbij kwam nog dit prachtige boekje.



We waren op een marktje geweest en daar werd je echt dood gegooid met deze portemonnees, en ik vind ze nog leuk ook. Ze hadden heel veel verschillende, maar ik heb gekozen voor een bruine. Het deed mij een beetje denken aan Louis Vuitton (?). Deze kostte 5 euro, geen geld voor zo'n grote portemonnee.
Ik ben zelf niet zo'n zeep-blok fan. Meestal vind ik het onhandig, aangezien het snel uit je handen glibbert. Maar toen ik voor het schap stond kon ik deze schatjes niet weerstaan. Ik heb er een met pomegranate & blackberry (die koraal kleurige) een white musk soap (die blauwe) en een lavendel zeepje speciaal voor je gezicht. Deze zeepjes waren echt enorm goedkoop en de prijzen lagen tussen de 70ct en 1 euro.

Als ik in het buitenland ben koop ik ook meestal lippenbalsem. Ook omdat ze daar gewoon stukken goedkoper zijn, maar ook omdat ze andere labello's/lippenbalsems hebben. Deze keer heb ik van Labello Fruity shine & Pomegranate. Heel fijn voor school. Deze kostte allebei 1,40.

In Italië zijn ook de verzorgingsproducten heel wat goedkoper. Ik wilde nog een fijne bodylotion en kwam uit op deze van Johnsson's. Deze kostte 3,39 euro. De spray die er naast ligt komt uit de streek waar ik was en ruikt echt naat pure grapefruit. Meestal vind je niet zo'n geur dus ik moest deze meenemen. Deze kostte 7,90 euro.

Dan waren we nog naar een grote shopping center gegaan en daar zag ik het merk KIKO. Ik was helemaal blij, omdat ik daar nog nooit wat over gehoord had. Ik had ook al helemaal zin om er over te schrijven op mijn blog. Ik heb daar een lipstick gekocht waar je binnenkort een apart artikeltje over kunt vinden. De lipstick is een perfecte dupe van MAC Hue en kostte maar 2,00 euro. Stay tuned!

Ik hoop dat jullie zelf ook een fijne vakantie hadden/hebben, ik moet deze week weer naar school! Als je nog vakantie hebt, nog heel veel plezier. En als je al naar school moet veel succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...