Pages

zondag 22 augustus 2010

WinWinWin: Benefit


Vandaag een leuke winactie van Benefit. Ik heb al heel wat reviews geschreven over benefit (Porefessional (KLIK) Ooh La lift (KLIK) Lipgloss (KLIK) ) en ik vind het een erg fijn merk. Nu mag ik namens Benefit een pakketje van 3 oogschaduws weggeven. Er is maar 1 winnaar. Wil je weten hoe je mee moet doen?


- Ik zou het leuk vinden als je me op Bloglovin volgt. Dit is vrijwillig, maar dit is handig voor jou! Hiermee blijf je up-to-dat met artikels en winacties. Zo ben jij er als eerste bij.


- Ik zou het ook leuk vinden als je op mijn Youtube kanaal abonneert, dit is natuurlijk ook compleet vrijwillig.
 
- En verder moet je minimaal 5 reacties hebben achter gelaten op mijn website, zodat ik zeker weet dat het echt mijn bezoekers zijn en niet iemand die via Google komt.

Voor deze winactie wil ik graag weten wat jouw best cosmetic is. Net zoals je hier boven leest in het plaatje. Je moet de volgende zin afmaken: De Best Cosmetic is.......

Hier een voorbeeld:

De Beste cosmetic is... geluk! Met geluk kan je alles wat je wilt bereiken.

Het hoeft geen make-up te zijn maar het mag wel. Ik wil dat je dat mailt naar info(A)lovethatmakeup.tk met als onderwerp Benefit Winactie. Hierbij stuur je je inzending + naam adres etc. Je kunt meedoen t/m 6 september 23:59. De winnaar krijgt van mij een mailtje, good luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...