Pages

vrijdag 10 september 2010

Chanel Particuliere vs. Pupa Smoky Brown




Toen ik laatst de Pupa Baroque collectie binnen kreeg (zie hier review). Was ik meteen flabber-gasted dat er een nude, taupe nagellak kleurtje bij zat. Ik moest meteen denken aan mijn Particuliere van Chanel, en is het een dupe??




Hier heb ik op mijn nagelwiel rechts pupa en links Chanel. O my GOSH, ze zijn gewoon precies hetzelfde! Niks op aan te merken, gewoon identiek. Nu kijken naar de swatches.




Op allebei de foto's heb ik om en om Chanel Pupa gedaan. Op de allereerste nagel ziet Pupa, en op de laatste Chanel.
Zie jij het verschil?? Ik niet hoor! Het lakje van pupa heet 901 Smoky Brown en kost maar 5,99! 5,99 tegenover 21,50 is toch wel een verschil. En Particuliere is bijna niet meer te vinden. Het lakje van PUPA blijft ook 4 dagen ongechipt zitten, wat ik van die van Chanel niet kan zeggen. Deze chipt bij mij al na 2,5 dag.

Dus als je echt een perfecte, identieke dupe zoekt van Particuliere neem die van Pupa. Check de site voor de verkooppunten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...