Pages

donderdag 2 september 2010

Eye of the Day: A Neutral Twist



Na een lange tijd weer eens een Eye of The day (EOTD). Deze look had ik gemaakt toen ik een dagje thuis was en totaal geen zin had in mascara, oogpotlood en alle poespas. Hier heb dus geen mascara of oogpotlood op, maar wel een DIKKE winged eyeliner.



Ik heb de Eyeko Graffiti Eyeliner Pen gebruikt in Brown. Deze pennen werken super makkelijk, en ze zijn zeker fijn als je niet zo handig bent met eyeliner.




De producten die ik heb gebruikt:
- Jelly Pong Pong Nude & Improved Eyeshadowbase
- LookX oogschaduw in de kleur nr 43
- Catrice oogschaduw in Spiced Bronze
- Een cranberry kleurtje uit het 88 shimmer palette
- GOSH Merinque pigment

Op mijn lippen heb ik de LookX lipstick in Mat Pink en de Hema lipgloss van de Jip en janneke lijn in Fuschia.


En wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...