Pages

woensdag 1 september 2010

Review: LookX Herfst/Winter collectie 2010 Natural Glam



Vandaag een review over een merk waar ik zelf nog geen ervaring mee had, namelijk LookX. LookX maakt stijlvolle producten die met de tijd meegaan, en van goede kwaliteit zijn.
Ik heb een aantal producten uit de nieuwe hersft/winter collectie 2010 en die ga ik vandaag reviewen!

De collectie van deze winter heet Natural Glam. Veel aardetinten, zodat je een subtiele look voor overdag kunt maken, maar ook een wilde look voor 's avonds. De ogen en lippen staan dit seizoen in de schijnwerpers, en hier wordt ook de nadruk op gelegd. In deze collectie zitten verschillende finishes qua lipsticks zoals matte en shiny, wat erg leuk is. Hiermee kan je goed spelen, en je look makkelijk om toveren in een avondlook.

Kleuren van links naar rechts nr 40 42 42


In deze collectie zitten 4 oogschaduw, waarvan ik er drie heb. De oogschaduws zijn magnetisch, dus je kan ze makkelijk meenemen in de daarvoor bestemde oogschaduwkit.Je kan ze ook in een Z Palette doen bijvoorbeeld (zie hier review)



De oogschaduws hebben een heel special patroon. De basis kleuren van de oogschaduws zijn donkerblauw, roze en geel, en daar doorheen lopen verschillende kleuren. Erg bijzonder en heb ik nog nooit eerder gezien.


En dit zijn de swatches! De oogschaduw zijn erg gepigmenteerd, wat ik ook eigenlijk wel verwachten. In alle oogschaduws zit een glans en kleine glitters. Erg draagbaar dus! Binnenkort zal ik ook een look posten met de oogschaduws.



Dan nu de lipstick. De verpakking ziet er erg chique en verzorgt uit. Ik heb de kleur Mat pink nr 12.




Het is een vrij felle kleur als je 'm echt goed aanbrengt. Maar als je de lipstick lichtjes aanbrengt, dan is het een erg mooie, draagbare roze kleur.

Deze collectie is erg leuk, en vooral de oogschaduws zien er super uit! Dan nu de prijzen:

LOOkX Eyeshadows verkrijgbaar in de volgende kleuren € 7,55.
  • Cobble Stone blue/black (nr 40)
  • Cobble Stone blue (nr 41)
  • Cobble Stone purple/pink (nr 42)
  • Cobble Stone brown/sand (nr 43)
Magnetische oogschaduw kit (leeg) € 7.55

LOOkX Lipsticks verkrijgbaar in de volgende kleuren  € 15,50.
  • Lipstick Shiny Mocca (nr 10)
  • Lipstick Shiny purple (nr 11)
  • Lipstick Mat pink (nr 12)
  • Lipstick Mat choco (nr 13)

Het is geen goedkoop merk, en ik zal ook niet snel 8 euro neerleggen voor een palettje waar 3 oogschaduws in kunnen. Voor meer informatie + de online shop check de site van LookX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...