Pages

zaterdag 18 september 2010

Preview: Pupa Professionals



Pupa komt met een prachtige collectie uit, waar hele mooie professionelen producten in zitten. Zodat ieder ander ook eens de luxe kan beleven als een visagiste. De producten zijn speciaal ontwikkelt voor een vlekke loze look!



Als eerste een smoothing and fixing lip primer. Deze kleurloze basis breng je voor je je lipstick aanbrengt aan voor een long lasting finish. Deze lipplumper geeft ook meer volume.

De primer kost 14,75 euro.



Dit is de smoothing and fixing eye primer. Deze eyeshadow primer zorgt er voor dat je oogschaduw de hele dag goed blijft zitten. Een eyeshadow primer is een must-have, en ben erg benieuwd naar deze variant.
De primer kost 16,50 euro


Naar dit product ben ik erg benieuwd. Het is een eyemakeup remover pen. Er zit dus oogmakeupremover in dit pennetje, zodat je foutjes makkelijk weg kunt werken. Hartstikke handig voor onderweg of voor op school. Deze kost 12,50 euro

Deze volume enhancing eye lash primer geeft een goede basis voor onder je mascara. Hij voedt en beschermt je wimpers. Deze kost 12,50 euro.
Ook dit product lijkt mij erg fijn. Het zijn blotting papers. Perfect om je glimmende voorhoofd weer matte te maken. Deze kosten 8,25

Ik ben erg benieuwd naar deze collectie. De prijzen liggen nogal boven mijn budget, maar we zullen zien! Binnenkort kunnen jullie een aantal reviews vinden en dan zal ik terug komen op deze collectie.
Ik heb nog geen informatie gehad wanneer de producten in de winkel zullen liggen maar daar mee houd ik jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...