Pages

vrijdag 17 september 2010

Favorieten: NOTD's


Ik vind het altijd leuk om bij ander Nail of The Day's te zien, oftewel; Wat voor kleur nagels zij misschien op dat moment hebben. Ik heb een aantal van mijn favorieten opgezocht en op een rijtje gezet voor jullie!




Als eerste natuurlijk Chanel Jade Rose! Dit is toch wel mijn favoriet op dit moment. Wat een prachtige kleur, en geschikt voor elk seizoen. Klik hier voor een artikel erover.


Ook een mooie vondst van dit jaar is DE perfecte dupe voor Chanel Particuliere! Hier heb ik de lak om en om gedaan met chanel particuliere en pupa en je ziet geen verschil! Top dus. Hier een artikel erover.



Een prachtige blauwe kleur van Eyeko. Ik zie mijzelf al helemaal lopen in de winter met deze helderblauwe lak van Eyeko. Check hier een artikel erover.


Dat waren ze dan voor nu! Als jullie dit leuk vinden wil ik dit eens in de maand doen. Erg handig als je een artikeltje hebt gemist of als je benieuwd bent naar mijn favorieten nagellakkleuren van de maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...