Pages

donderdag 4 november 2010

Review: Clinique Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb meestal last van een oneffen huid. Dan heb ik het niet over onzuiverheden, maar om kleurverschil. Rode plekjes langs mijn kaaklijn, rode wangen en neus. En een beetje rood voorhoofd. Als je hier foundation op gaat smeren kan het er al snel dik en lelijk uit gaan zien, terwijl je eigenlijk geen foundation nodig hebt. Je moet alleen iets hebben wat die roodheid weg haalt. Nu is er een producten van Clinique die dit zou doen. Deze ben ik gaan testen en ben er erg positief over.

Image and video hosting by TinyPic



De Clinique poeder komt in een handig compact met een mooie spiegel deksel. Er komt een folietje overheen als je 'm krijgt, dus als je geen vieze vingers erop wilt kan je deze erop laten zitten.
Verder komt er ook een handig kwastje bij die in de bodem verstopt zit. Zoals je op de bovenste foto kunt zien kan je dus de hele poeder omhoog 'duwen'.

De poeder is een bananen gele kleur. Het schrikt op het eerste gezicht erg af. Waarom zou je iets geels op je gezicht smeren? Groen is toch de kleur die rood doet verdoezelen? Let maar eens op wat deze poeder doet.



Hierboven zie je mijn wang. Best wel rood, en niet echt egaal (hier en daar wat sproeten).


En dit is met de poeder. De roodheid is minder en geeft een iets egaler effect aan mijn huid. Mijn poriƫn zijn ook niet meer heel duidelijk te zien, en heb toch een egaal gezicht.

De poeder is perfect voor dames/meiden die nog niet toe zijn aan foundation of die het gewoon helemaal niet nodig hebben, maar toch hun rode plekjes willen verdoezelen. Ga er niet vanuit dat je hele gezicht gecamoufleerd is, wat het is geen foundation dus dekking is niet echt mogelijk.
Deze poeder gebruik ik bijna elke dag, en vooral op dagen als ik haast heb of geen make-up wil dragen maar toch een resultaat wil hebben dat mijn gezicht egaler is zonder oneffenheden met rode plekken.

Dus als je dekking wilt zou ik niet gaan voor deze poeder. Maar als je bijna tot geen dekking nodig hebt, maar wel bepaalde plekken egaal wilt maken raad ik je de poeder zeker aan.

Ik ben altijd fan geweest van de gezichtsmakeup van Clinique en elke euro die je er aan uit geeft is het ook waard. Je weet ook dat je bij Clinique iets goeds krijgt, want de luxe die je betaalt zie je ook terug in het resultaat. Als je iets wilt kopen van Clinique laat je dan eerst bij de counter goed informeren en inlichten over de producten. 

De poeder kost 31 euro en is verkrijgbaar bij luxe parfumerieƫn. Voor verdere informatie en verkoopadressen bekijk www.clinique.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...