Pages

maandag 22 november 2010

Essence Nail Fashion Stickers



Ik had jullie van de week al kennis laten maken met de Nail Stickers van Essence. Nu zijn jullie vast en zeker ook wel benieuwd wat ik er van vind.

Toen ik hoorde dat Essence ook met deze stickers uit kwam was ik erg benieuwd. Een sticker over je nagel, hoe zal dat staan en hoe krijg je het eraf?!

Per pakje krijg je 12 stickers, dus 2 extra voor als het fout gaat. Er zijn heel wat verschillende patroontjes, dus genoeg keuze. Hoe werkt het nou? Je brengt de sticker aan die de goede maat is voor jouw nagel. Dan strijk je de sticker glad, en vijl je het overige sticker weg. Hoe simpel zou je denken. Hier mijn eerste poging tot nagel-stickeren..



Zoals je ziet zitten er nog wat luchtbelletjes onder de sticker, en zijn de hoekjes niet goed afgewerkt.
Nee, dit is niks voor mij. Ten eerste vind ik dit patroontje er erg nep uitzien, het lijkt net of behang op je nagels hebt. En ten tweede, het is een ramp om eraf te halen. Mijn watje gaat helemaal rafelen als ik het met nagellakremover eraf haal. Uiteindelijk heb ik de sticker er gewoon afgetrokken.

Misschien leuk voor een feestje, of om uit te proberen. Maar niet voor alledaags gebruik. Een pakje kost 1,29 euro en is verkrijgbaar bij het Kruidvat en Trekpleister
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...