Pages

zondag 21 november 2010

Review: Sleek Pout Polish



Sleek is een heel leuk merk, en wilde altijd al wat van Sleek. Eindelijk heb ik dan iets van dit Britse merk in mijn bezit, en natuurlijk review ik dit voor jullie!



Een poutpolish is eigenlijk hetzelfde concept als een Tinted Lipconditioner van MAC. Het is een lipbalsem met een spf en een kleurtje. Sleek en MAC hebben heel wat verschillende kleurtjes. Van Sleek heb ik de kleur 546 Electro Peach.




In het potje ziet de lipbalsem er heel erg fel uit, maar op je lippen is het gewoon een mooi peachy kleurtje. En zeker draagbaar. De lipbalsem is van een vrij dunne substantie, dus als je velletjes op je lippen hebt zie je die wel. 

Ik vind de Pout Polish erg fijn, en komt echt dicht in de buurt van mijn TLC van MAC. 
De poutpolish kost 5,49 euro op www.boozyshop.nl Op Boozyshop verkoopt Maaike ook veel meer producten van Sleek.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...