Pages

dinsdag 9 november 2010

Preview: GOSH New Years Look



Kan je het al geloven? Zo was het lente en nu staat de oliebollenkraam alweer buiten. Dit jaar vloog voorbij als een zuchtje wind. En het leukste van de maanden november/december zijn de kerst collecties van merken! Prachtige collecties met tasjes, accesoires en prachtige kleuren komen rond deze tijd uit en natuurlijk breng ik jullie daarvan op de hoogte.

Misschien weten veel van jullie het al of niet.. maar ik ben (een jaar) een GOSH Ambassador. Dit is community met verschillende meiden waaronder VeraCamilla en Esther van Beautyfreak. Dit zijn verschillende dames en wij zijn de eerste mensen die de nieuwtjes ontvangen over producten en collecties. Doordat ik in deze community zit kan ik bijvoorbeeld leuke winacties organiseren met GOSH prijzen die nog niet in de winkels liggen (eentje is er nu gaande klik!). Laatst vloog er weer een mailtje mijn inbox binnen over de New Years Collectie van Gosh. En natuurlijk stel ik jullie daarvan op de hoogte.

Quattro in de kleur Platinum




Light colour in Red
GOSH Intense Lipcolour Pink Beige


Nailpolish Blue Monday


Velvet Touch liner Waterproof Classic Grey


Velvet Touch Liner Waterproof Sky High






Ik ben vooral benieuwd naar de nagellak en de lipcolours. De velvet touch liner in Sky High heb ik al en is ook echt een prachtige kleur.
Hierbij de prijzen van de producten:

Quattro Eye Shadow €9,99
Velvet Touch Eye Liner €6,99
Intense Lip Colour €8,49
Nail Lacquer €6,99

Deze lijn is vanaf 22 November exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat.
En zit er voor jouw een product bij wat je graag wilt hebben?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...