Pages

dinsdag 28 december 2010

December bedankjes


Het December Project was een groot succes en jullie hebben hele positieve reacties achtergelaten op alle artikels in dit December Project!
Dit december project was niet compleet zonder alle mensen die hebben geholpen om het zo'n succes te maken.

Ik wil alle merken bedankt die hebben geholpen om de geweldige winacties op touw te zetten:
- GOSH
- Kneipp
- LUSH
- Sigma
- China Glaze
- The Body Shop
- Dr vd Hoog

En tevens wil ik jullie ALLEMAAL bedanken voor alle lieve, leuke,grappige,steunende berichtjes in dit project maar ook van het afgelopen jaar.
2010 was voor mij en Lovethatmakeup een top jaar! Mijn blog heeft zich zo goed ontwikkeld, en ik voel me nu ook echt als een member of the club. Ik heb zoveel leuke en lieve mensen ontmoet, contacten opgebouwd, mailtjes gekregen en er volop los getwittered!

Dus allemaal heel erg bedankt en ik wens iedereen een gezond en mooi 2011 toe! Tevens komt er de 31ste nog een top winactie waarmee ik dit jaar groots kan afsluiten~.

Lots of love,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...