Pages

woensdag 29 december 2010

Mac Best Buy: Viva Glam V lipgloss+lipstick



Vandaag het laatste MAC Best Buy Artikel. En vandaag wil ik een lipduo bespreken die ik (serieus) elke dag gebruik, want deze kleuren zijn zo mooi! Lees verder voor foto's en mijn mening


MAC heeft in 1994 een Aids fund opgericht, dit is een organisatie die geld ophaalt via de MAC producten met het wel bekende rode randje. Het geld wordt opgehaald via de MAC Viva Glam lipsticks/lipglasses en het volledige bedrag gaat naar het Aids Fund. Dus elke 17,50 die je betaalt gaat naar het goede doel.
Door de jaren heen heeft dit fond al meer dan 150 miljoen dollar opgehaald, wat natuurlijk een geweldig bedrag is.

Het mooie is, is dat wij als beauty liefhebbers hier ook pap van eten. Iets goed doen voor het goede doel is natuurlijk een kleinigheidje, maar er een mooie lipstick of gloss eruit halen is helemaal super!

Ik heb de kleur Viva Glam V (5) en ook de bij passende lipglass. Het zijn prachtige nude, bruine kleurtjes die je dagelijks altijd kunt dragen.

Alleen de lipstick


Hierboven is een foto met alleen de lipstick, hier zie je goed dat er prachtige gouden shimmers in de lipstick zit. Je voelt deze shimmers wel een beetje, maar niet zo erg dat het je gaat storen.


Lipstick & Lipgloss

En dan de combinatie met de gloss, isn't it pretty! De combinatie met de lipstick en gloss geeft een prachtige lichtbruine, roze, mauve, glitterende combinatie. Echt zo mooi. Sinds ik de lipstick en gloss heb gebruik ik ze elke dag, afzonderlijk of allebei it doesn't matter.

De lipstick en lipglass kosten per stuk 17,50 euro en het hele bedrag gaat dus naar het Aids Fund. Deze kleur is niet limited dus altijd verkrijgbaar.

De MAC Counters en store zitten in de volgende plaatsen:
- Amsterdam
- Den Haag
- Rotterdam
- Eindhoven
- Utrecht
- Groningen
- Maastricht
- Amstelveen

En de pro store in Amsterdam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...