Pages

vrijdag 31 december 2010

December project: Win 3x The Body Shop Dreams Unlimited EDP GESLOTEN!

Image and video hosting by TinyPic






Het is vandaag 31 december 2010, de laatste dag van het jaar! Je hoort letterlijk allemaal knallen om je heen, maar de beste knaller is deze winactie.
Ik wilde het jaar geweldig afsluiten met een van mijn favorieten merken en een favorieten parfum van mij... lees verder om er achter te komen wat je moet doen!
Ik mag namens the body shop 3x Dreams Unlimited Eau de Parfum weggeven. Ik heb al eens wat over deze geur geschreven, en ik ben helemaal verliefd op de geur. Check hier de review voor de geurnoten etc.

Ik zou het leuk vinden als je mij volgt op de volgende manieren, dit is niet verplicht want als je geen twitter of bloglovin hebt kan je ook gewoon meedoen met de winactie.

Volg mij op Twitter! Op twitter plaats ik zoveel nieuwtjes rondom mijn blog, maar ook over mijn persoonlijke leven, wat ik doe naast bloggen etc. Dus maak gratis een account of volg mij!

- Volg mij op Bloglovin! Bloglovin is een handige website waar je je favorieten blogs/sites kunt volgen en zo up-to-date blijft met nieuwe artikels en posts. Zo ben jij de eerste die weet over mijn artikels. 
Het enige wat je voor deze winactie moet doen is in de comments een complimentje achter te laten over mijn blog. Het mag ook een kritiek puntje zijn, als je maar even je mening laat horen over mijn blog!
Doe dit voor 6 januari 2011 (nu ik dit typ klinkt dat heel ver weg) en wie weet win jij 1 van de 3 parfums!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...