Pages

woensdag 1 december 2010

GRAND OPENING: December Project 101



Jep BAM THERE IT IS! Ik moest ongeveer een maand mijn mond houden (and it was killing me!) omdat ik met een geheim project bezig was. Het december project!

De maand December is opzich zelf al een feestmaand, met cadeaus en feest. Ik wilde ook even voor kerstvrouw spelen en jullie leuke goodies gunnen, en prachtige feestelijke looks en artikels.
In deze maand zal ik naast mijn normale artikels om de dag een December Project 101 artikel online zetten. Dit kan een te gekke winactie zijn (er zijn prachtige prijzen te winnen), een feestlijke look, tips voor het op-glammen van je kamer/huis of cadeau tips voor de kerst.

Hopelijk zijn jullie net zo excited als ik ben en zullen jullie meewerken aan dit geweldige project! Zet het op je twitter of op je blog en zorg er voor dat iedereen dit unieke project meemaakt!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...