Pages

woensdag 23 februari 2011

EOTD: The sky is yours!



Gisteren konden jullie al de review van de Makeupstore oogschaduws+eyedusts lezen. Vandaag een look met de oogschaduw 'Fade', de prachtige blauwgrijze kleur met turqouise shimmer.




Ik heb de oogschaduw lichtjes aangebracht op mijn bewegend ooglid en sterker aangezet in de crease. Verder heb ik de crease kleur een beetje uitgeblend met een matte bruine oogschaduw. Dan had ik geprobeerd een double-winged eyeliner te zetten, maar... das een beetje mislukt :(

Ook heb ik Fade een beetje geblend op mijn onderste wimperrand, en zwart oogpotlood aangebracht op de waterlijn. Als highlighter een witte matte oogschaduw, en mascara is van Clinique.
Normaal gesproken vind ik blauw altijd iets TE blauw, maar dit vind ik opzich leuk en mooi uitgepakt.

De volgende keer kunnen jullie een look zien met de Beautiful Morning oogschaduw.
Draag jij vaak blauwe oogschaduw? En hoe combineer je dat?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...