Pages

donderdag 10 februari 2011

Fabulous Feeling Whipped Body Butter

 

Heidi leerde ik kennen op twitter. Deze mooie dame heeft ook een blog Fabulousfeeling, ik begon haar blog te bezoeken en kwam er toen achter dat zij een hele leuke webwinkel heeft! Hier maakt zij handgemaakte beauty-producten van hoge kwaliteit. Elk product is met 100% liefde gemaakt, en vandaag review ik een heel leuk product.

 


Er is zeker gedacht aan de verpakking, het kwam in een leuk (stippen) zakje en het zag er goed en verzorgd uit.
Ik heb de bodybutter (sample) in de geur Rosaly Pie, een heerlijke zoete geur.
De Whipped Body Butter is echt whipped! Een hele dikke crème is het, en je hebt er maar heel weinig van nodig omdat de shea butter erg geconcentreerd is. Deze body butter is zeer geschikt voor de wat drogere huid.
De geur is heel apart, ik vind het vooral naar slagroom ruiken. Hoe slagroom smaakt, daar ruikt het naar. Heel zoet, met een vleugje bloemengeur er doorheen.

Je kan een sample bestellen op Fabulousfeeling voor maar 3,50 euro. Zo kan je verschillende producten uittesten en zo ook meerdere setjes bestellen. Ik ben erg tevreden over de service en het product!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...