Pages

woensdag 9 februari 2011

Review: Essence 100% Splash Proof eyeliner pen

Image and video hosting by TinyPic 

Essence heeft een aparte stand met producten die onder het deel van 'Sun Club' staan. Dit zijn allemaal producten voor de zomer, die er voor zorgen je er perfect uit ziet in de zomer. Laatst kwam ik deze eyeliner tegen en werd erg enthousiast, een budget waterproof eyeliner pen.. zou dat werken? Kijk mee naar mijn review!

Image and video hosting by TinyPic 

De eyeliner komt in een zwarte verpakking met blauwe letters, onopvallend maar toch anders als alle andere.
De eyeliner zou waterproof moeten zijn en een perfect dun lijntje kunnen zetten.
Zoals je ziet heeft de pen een vilten tip, hiermee kan je heel gemakkelijk werken. Wat mij ook meteen opviel, is dat deze eyeliner in tegenstelling tot heel veel andere heel puntig is. De 'pen' loopt niet bollig, maar echt recht. 






En wauw! Deze eyeliner werkt zo makkelijk, het is echt een easy-job. Ik trek heel gemakkelijk een dun perfect lijntje, wat ik echt nog nooit met een eyeliner heb gehad. Je kan de eyeliner makkelijk opbouwen tot een over-de-top cat eye, maar je kan ook een draagbare winged eyeliner maken. 
Het enige nadeel is dat de eyeliner 0% waterproof is, dus je kan er geen duik mee nemen in het zwembad. Ook vind ik dat de eyeliner snel 'weg' is, dus je moet er wel met een zwarte (matte) oogschaduw over heen gaan. Het puntje wordt wel een beetje slap als je te hard drukt, maar je hebt echt geen druk nodig om een goed lijntje te zetten.

Als je echt een noob bent in eyeliner aanbrengen haal deze eyeliner zeker om eens uit te proberen voor die €2,59 kan je 'm echt niet laten liggen! Let wel op, de sun club  producten zijn maar bij diverse filialen te koop.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...