Pages

donderdag 3 februari 2011

Nail art: Feeling like a zebra-chilly



Een tijdje geleden schreef ik een review over de Essence I love Berlin collectie. Hier kwam o.a. een matte tippainter in voor. Een tip painter is een nagellakje met een heel dun kwastje. Hiermee kan je gemakkelijk bloemetjes, streeps, rondjes etc mee maken. Laatst heb ik mijn creatieve brein weer aan het werk gezet en deze zebra-nagels gemaakt!



Als basis lak heb ik Absolutely Chinchilly van Catrice gebruikt, en daarover heen de Tip painter van Essence in i'm a Berliner. Dit is een matte zwarte tip painter, en dat vond ik deze nail-art-look wel speciaal maken.

Dit is echt heel easy om te maken, je hoeft namelijk alleen maar streepjes te zetten. Dik, dun,klein,groot,lang,breed elke nagel is uniek. 
Wat vinden jullie van dieren nail art? Heb je het zelf wel eens geprobeer? En welke dier wil jij eens op mijn nagels voorbij zien willen komen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...