Pages

vrijdag 4 februari 2011

P2 Apricot Cuticle cream

Image and video hosting by TinyPic


Ik was al een tijdje op zoek naar een goede nagelriem balsem. Mijn nagelriemen zijn in de winter enorm droog en wil ze natuurlijk wel goed blijven verzorgen. Handcrème was niet genoeg, dus ben ik op zoek gegaan naar een goedkoop alternatief, zodat ik eens kennis kon maken met een nagelriembalsem.
In het shoplogje uit Oberhausen zag je 'm voorbij komen, voor zo'n 2.50 heb ik deze balsem meegenomen en ben hem uitgebreid gaan testen.




De p2 Apricot Cuticle Cream komt in een schattig potje met een hele aparte deksel. De crème heeft een dikke substantie en ruikt heel erg lekker fris naar abrikoos.

Hoe werkt dit nou? Je smeert een beetje crème op je nagelriem en smeert dit uit. Het kan een beetje vettig zijn, dus ga dit zeker niet doen als je daarna gaat computeren of op je touch-telefoon gaat.



Ik merk dat mijn nagelriemen minder snel droog zijn, doordat ik elke avond mijn nagelriemen in smeer.
Je hebt echt maar een klein beetje nodig, dus je doet echt een eeuwigheid met zo'n potje.
Een nagelriembalsem hebben ze o.a. van Essence, maar ook van LUSH.
Gebruik jij een nagelriembalsem? Zie je verschil?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...