Pages

zondag 20 februari 2011

Review: Maxfactor Lasting Lip Tints

Image and video hosting by TinyPic 

Iedereen zou wel de perfect lipkleur voor zo goed als de hele dag willen hebben. Geen enkele lipstick (behalve de long-long-long lastings) houden dit vol. Meestal is het te opvallend, te dik en helemaal niet natuurlijk.
Maxfactor heeft deze nieuwe 'stiften', die je een prachtige kleur aan je lippen geven die totaal niet opvallend is.

Image and video hosting by TinyPic 

De bovenste kleur is 08 Nice 'Nd Nude en de onderste is 03 Pink Princess. De liptints hebben dus echt een markerstift als applicator, waar ik in het begin erg om moest lachen.



Zoals je ziet trekken de kleurtjes echt in de lijntjes van mijn hand. Het lijkt net of de liptint en mijn huid samensmelt tot een bepaalde kleur pigmentatie.

Pink Princess

Nice 'n Nude
Met de punt kan je heel makkelijk je lippen omlijnen, en daarna je lippen inkleuren. Hierboven heb ik maar 1 laagje van de lipstain aangebracht, maar je kan het natuurlijk altijd opbouwen. Voor een glossy effect is het beste om er een lipbalsem over aan te brengen.

Ik heb de liptints naar school gedragen, om half 8 's ochtends aangebracht en rond 1 uur was het helemaal weg. Dat is dus inclusief eten, drinken, praten en lachen. Voor een liptint vind ik het een goed product!

Er zijn 7 kleuren beschikbaar en de prijs is €11,99 per stuk, wat een prima prijs is voor een liptint die lang mee gaat. De liptints zijn verkrijgbaar bij zaken waar Maxfactor wordt verkocht, o.a. DA, Trekpleister & kruidvat.

Image and video hosting by TinyPic
En als je het product niet fijn vindt kan je het altijd nog als marker gebruiken ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...