Pages

zaterdag 19 februari 2011

That's the Question: Buffer of Stippling?



Sinds kort heb ik dan mijn eerste echte creamblush van NYX (review). Ik gebruik deze met plezier, en ben sinds die tijd verschillende manieren aan bedenken hoe ik die blush het beste kan aanbrengen. 

Ik heb van alles geprobeerd, maar de eerste manier die mij te binnen schoot was toch wel de stippling kwast. Een lichte kwast die perfect is voor crème producten. Ik merkte dat de blush toch nog te sterk en te dik werd aangezet. Nu heb ik de perfecte manier gevonden!
Image and video hosting by TinyPic 

Namelijk met een Flat Top Kabuki kwast. Deze kwast is van Everyday Minerals! Eigenlijk dus bedoeld voor minerale producten zoals foundation. Je kan deze kwast ook voor vloeibare foundation gebruiken, maar heb het nog nooit gehoord of gezien dat iemand het voor cream blush gebruikte.

Hoe breng je het nou aan? Ik breng de cream blusher in stipjes (met mijn vingers) op mijn gezicht aan, en 'buf' de blusher in mijn wangen met de kwast. Ik merk dat dit het natuurlijkste effect geeft zonder dat de blush ineens foetsie is.

Nu de vraag voor jullie: Hoe breng jij een creme product aan? Met je vingers? Of misschien wel met een wattenstaafje! Tell me in the comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...