Pages

vrijdag 18 februari 2011

Review: Pupa Very Vintage



Sorry voor de vele reviews de laatste tijd, ik heb zoveel leuke producten en scoops met jullie te delen!
Deze keer is Pupa Milano aan de beurt. Pupa is met een prachtige 'Very Vintage' collectie uitgekomen. Fel roze verpakking, liefdevolle kleurtjes let the old times begin!





Deze Maxi Silk Effect Illuminating Blush Trio is een prachtige blusher in een hot pink doosje. I LOVE roze dus deze verpakking vind ik echt super! De blusher bevat 2 matte kleuren en 1 glitterende kleur (in het midden). Tevens zit er ook een spiegeltje in de compact.
 

 

Deze blusher doet mij veel denken aan de Catrice Floralista blush. De pupa blush geeft ook een hele mooie warme gloed aan je wangen, de perfect zomerse blos. Het enige nadeel, is dat de glitters nogal grove zijn en best wel opvallen. Daar moet je dus wel van houden.

Image and video hosting by TinyPic 

Deze prachtige lipstick is echt voormij de musthave item uit de hele collectie! Het is de kleur 02, een lichtroze kleur met bruine ondertoon.



Deze kleur is echt identiek aan mijn MAC Nude Rose lipstick, mijn favoriete lipstick-der-lipsticks! Ik wilde al een goede dupe vinden voor die lipstick, want die van mac was limited edition.
Eindelijk heb ik 'm gevonden, hij is perfect! Creamy, goed gepigmenteerd, smaakt naar vanilla me likes!

De prijs van de blusher is €22,00, en van de lipstick €17,95. 
Ik ben echt verliefd op de producten en raad zeker aan om de lipsticks even te bekijken!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...