Pages

maandag 13 september 2010

Favorieten: 5 lipsticks



Ik vind het altijd heel leuk om favorieten artikels te lezen bij andere beautyblogs, en vond het naar aanleiding van het artikel van Willemijn (LiveLifeGorgeous), wel tijd voor een favorieten lipsticks post!
Deze lippenstiften vind ik echt prachtige kleuren, en draag ze ook hartstikke vaak!


V.l.n.r: MAC Ever Hip, MAC Nude Rose, Catrice Ocean, Clinique Pink-a-Boo, Catrice Nude Brown

Mijn favorieten lipsticks:
  • MAC Ever Hip (Give Me Liberty Of London Collectie)
  • MAC Nude Rose (Dsquared2 collectie)
  • Catrice Ocean (In to the Ocean collectie)
  • Clinique Pink-a-boo (Herfstcollectie)
  • Catrice Nude Brown (Nude Sensation Collectie)
Het valt mij wel op dat alle lipsticks uit beperkte collecties komen, en dus niet meer verkrijgbaar zijn! Das natuurlijk heel erg jammer, want ze zijn niet voor niets mijn favorieten. Dan nu de swatches





Alleen Catrice Ocean lipstick heb ik geen swatch gemaakt (dom), maar heb er wel een artikel over geschreven op mijn weblog.nl site.

Het zijn allemaal vrij neutrale kleurtjes, maar die draag ik ook het meest naar school/stad/winkelen etc.
Nou wil ik van jullie weten: Wat is/zijn jouw favoriet(en) lipstick(s)?? En vinden jullie deze favorieten artikels leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...