Pages

zondag 12 september 2010

NOTD: Pupa Emerald Green



Vandaag het allerlaatste artikel over de Pupa Baroque collection (review 1, review 2 met chanel particuliere dupe) Deze keer behandel ik het groene lakje genaamd Emerald Green.



In het vorige artikel over een van de lakjes van Pupa was het een perfecte dupe van Chanel Particuliere! Ik dacht bij dit lakje meteen aan Chanel Jade. Aangezien ik daar al een perfecte dupe van heb (Catrice Sold out Forever) moest ik wel even vergelijken.

Sorry voor de slordige swatches op mijn nagelwielen!



Links zie je Emerald Green en rechts Sold out Forever. Ze lijken dus echt niet op elkaar! Het pupa lakje is veel en veel donkerder, en heeft ook een soort van grijze ondertoon. Laten we de swatches bekijken!



Hierboven heb ik twee laagjes op, en toch zie je dat ie niet helemaal dekt. Wat ik niet bij het andere lakje had, dus dat is wel een nadeel. Het is wel een apart kleurtje, en erg leuk voor de herfst.

Ik ben echt heel erg enthousiast over de Pupa nagellakjes, aangezien ze ook echt lang houden! En voor 5,99 vind ik het een leuk, exclusief lakje ook.
Voor alle verkooppunten van Pupa check dan even de site!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...