Pages

woensdag 30 maart 2011

NOTD: China Glaze Swing Baby

Image and video hosting by TinyPic 

Dit mooie lakje hierboven heb ik al heel lang in mij bezit, hij viel ook eens in een winactie te winnen! De kleur had ik gekozen omdat hij heel erg apart was, roze-goud achtig. Had het nooit eerder gezien, maar wist eigenlijk niet wat ik er van vond. 
Totdat ik de kleur eens op deed, en het toch eigenlijk best wel chique stond. Mijn nagels leken net een glinsterende ring, heel chique echt een soort accessoire.


De kleur dekt prima na 2 laagjes, blijft ongeveer 3 a 4 dagen zitten. Het is echt een prachtig kleurtje, als ik deze op mijn nagels heb kan ik niet stoppen met blijven kijken.
Dus een tip als je opzoek bent naar goldrose kleurtje, kopen!
Heb jij zelf zo'n chique kleurtje die je eigenlijk eerst niks vond? Tell me!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...