Pages

zaterdag 21 mei 2011

Review: L'Oreal Glam Shine Fresh

Image and video hosting by TinyPic 

L'Oreal is met iets nieuws gekomen; Glam Shine Fresh lipgloss. Vier fel gekleurde, frisse gloss'es die het ultieme zomergevoel zouden moeten geven aan de lippen. Ik was erg benieuwd naar de gele-scary-looking lipgloss, maar is het nou echt wat? Ik kan je het verklappen; nee.


Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb de kleur (geur?) Aqua Lemon Tonic. Ten eerste, de gloss ruikt helemaal niet sterk naar citroen. Eerder een hele lichte geur van wc-verfrisser. Jammer! Want als er een lekker citroen geur aan had gezeten was het product al interessanter geweest. De gloss komt met standaard glamshine applicator die overigens super fijn is en de gloss goed verspreidt over de lippen.

Image and video hosting by TinyPic 

De gloss is heel erg juicy, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet plakkerig, niet waterig maar ook niet zoals een normale gloss. Het geeft een beetje een gelei (?) achtig gevoel bij mij. De gloss is vrij tot helemaal transparant, komt geen kleur vanaf op de lippen. Ik heb alleen een swatch gemaakt op de hand, aangezien je op de lippen alleen een transparante gloss zag.

Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb de gloss de laatste tijd wel veel gedragen aangezien ik heel erg in de mood was voor nude make-up, rustige ogen, rustige lippen enzo. De gloss is echt perfect voor je, als je van een gloss houdt die geen kleur af geeft. 
Vind het jammer dat l'Oreal met zo'n goed initiatief kwam voor een leuk en vernieuwend product, maar dat het niet goed is uitgepakt. Als ze de gloss alleen al een meer citroen geur hadden gegeven was het nog een leuk product ook!

De gloss kost 12,49 euro wat ik er echt niet voor over heb. Leuk idee, maar het product zelf is mweh. De gloss'es zijn vanaf deze maand verkrijgbaar bij de drogisterijen en parfumeries.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...