Pages

zaterdag 23 juli 2011

Italiaanse Beauty deel 1: Cosmopolitan

Image and video hosting by TinyPic

Een tijdelijke categorie: Italiaanse beauty! In Italie kocht ik verschillende tijdschriften waaronder de Cosmopolitan. In Italiaanse Beauty laat ik jullie de beauty artikelen zien van deze tijdschriften, just for fun!
In de cosmopolitan kwam iets tegen waar ik iets over moest schrijven, no words needed!


Image and video hosting by TinyPic 

Notice: zie je het ge-photopshopte decolleté?

Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic 


Image and video hosting by TinyPic 


Image and video hosting by TinyPic 


Image and video hosting by TinyPic 


Image and video hosting by TinyPic 

Is dit niet uberschattig? Dat kleine envelopje, de geurhanger (denk ik dat het is) ik vind het helemaal top! De hanger hangt nu te pronken aan mijn memobord (zie hier DIY) en vind het echt een schattig extraatje! Onderin het envelopje zat nog een sample van Chance!
Welk extraatje bij een tijdschrift vond jij het leukst?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...