Pages

maandag 25 juli 2011

Review: Bourjois Delice Soleil Deel 2 (lipgloss)

Image and video hosting by TinyPic 

Een aantal weken geleden schreef ik review deel 1 van de Bourjois Delice Soleil collectie. Ik was erg enthousiast over de bronzers en bronzer sprays! Nu zijn de Effet 3D lipglosses aan de beurt. Deze lipglosses passen perfect in de collectie, ze zijn waterproof en bevatten een zonnebescherming van SPF 15! De gloss zou de ultieme zomer sunshine op je lippen moeten brengen. De prachtige shimmer en glitter zie je op de onderste foto erg goed!

Image and video hosting by TinyPic 

Ook heben alle Bourjois lipglosses kwastjes, waar ik erg fan van ben!

Image and video hosting by TinyPic 

De collectie bevat twee kleuren; Brun Exotic & Rose Pacific. Zoals je ziet glansen en schitteren de glossjes helemaal, en voel meteen de summer vibes! De gloss voelt heel zacht aan en je voelt de glitters helemaal niet.

Image and video hosting by TinyPic 

Brun Exotic


Image and video hosting by TinyPic 
Rose Pacific.
De kleuren kreeg ik niet echt goed op de foto dus je ziet bijna geen verschil, maar er zit natuurlijk wel verschil in! De glitters zie je wel duidelijk wat meestal bij zo'n lipgloss niet zo is. Ik vind het zeer fijne lipglossjes!
Ook het waterproof gedeelte is zo, de lipgloss overleeft een douchebeurt. Natuurlijk blijft ie niet helemaal perfect zitten, maar na het douchen voel ik de lipgloss nog wel zitten.

De glossjes zitten dus in de Bourjois Delice Soleil collectie kosten EUR 10,90 en zijn verkrijgbaar bij de drogist.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...