Pages

dinsdag 26 juli 2011

Review: Sans Soucis Natural Colors All-in-one 3D mascara

Image and video hosting by TinyPic 

We worden bijna dood gegooid met alle vernieuwde mascara's. Ronddraaiende, trillende, grote, kleine,brede, dunne borsteltjes. Is het niet gewoon een verkooptruc? Wel degelijk zit daar wat in, maar sommige mascara's werken daadwerkelijk ook gewoon! Een nieuwe liefde van mij, let me introduce you de Sans Soucis All in One 3D effect mascara.

Deze nieuwe mascara belooft met zijn borsteltje en receptuur een open-eyes-effect te geven. Elke wimper wordt goed gescheiden door het plastic borsteltje, en door de romige textuur van de mascara vormen er geen klontjes op de wimpers. De langhoudende zwarte kleur geeft een intense blik en zorgt voor de ultieme ooglook!

Image and video hosting by TinyPic 

Wat mij opviel is dat er aan het puntje van het borsteltje geen haartjes zitten. Dit is zoveel handiger! Ten eerste vormt er geen grote klont mascara aan het einde, en je kan je onder wimpers of wimpers in de hoekjes van je ogen makkelijk te pakken krijgen. Top gedaan dus!

Image and video hosting by TinyPic 
Check die uitstekende wimpers links ;-)

Op bovenstaande foto heb ik 1 laagje op en mijn wimpers gekruld. Is het effect niet perfect? De wimpers hebben meer volume bij de aanzet en verder zijn mijn wimpers langer. Ook zijn mijn onder wimpers niet dikke sliertjes, maar zijn gewoon dunne mooie pikzwarte wimpers.


Image and video hosting by TinyPic 


Yep me likes this mascara! De mascara krijg je er ook gemakkelijk af met oogmakeupremover, dat is ook belangrijk bij een mascara. De Sans Soucis Natural Colours All in One 3D effect mascara kost 18 EUR en is verkrijgbaar bij verschillende verkooppunten (klik hier om jou verkooppunt op te zoeken )


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...