Pages

vrijdag 29 juli 2011

Italiaanse Beauty Deel 2: VOGUE Beauty In



Image and video hosting by TinyPic 

In het vorige deel kon je al lezen over de Italiaanse Cosmopolitan. Hierbij kwam een schattig chanel envelopje met een geurhanger erin. Deze keer behandel ik de Beauty In by Vogue. Het is het beauty-onderdeel onder VOGUE en dat allemaal in 1 tijdschrift. Lees verder voor veel foto's!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Ik vind het echt super om door dit tijdschrift heen te bladeren, ik denk dat elke beautyblogger dat wel plezierig vindt. Ook de prijs valt reuze mee, ik betaalde voor deze Beauty IN Vogue 2,50 EUR in Italië! Dus als je een vriend/vriendin/vader/moeder kent die naar Italië gaat, of misschien jijzelf, laat diegene dit leuke tijdschrift meenemen als ze 'm nog hebben. Want dit tijdschrift komt maar twee keer per jaar uit (volgens mij)!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...