Pages

vrijdag 19 augustus 2011

Review: Rimmel London's 2011 Colour Collection (blushers)

Image and video hosting by TinyPic

Laatst schreef ik al over de Colour Show Off lipsticks van Rimmel. Remember de felroze verpakking met het goudenrandje? Deze lipsticks zijn onderdeel van de London's Colour Collection 2011. Deze collectie bevat niet alleen lipsticks, maar ook nagellak oogschaduws en blushers. Ik ga de collectie in verschillende delen reviewen, met vandaag de blushers in de spotlight!


Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb twee kleuren: Amber en Pink Sugar. Amber is een warm bronzachtige kleur, en Pink Sugar meer een warm lichtroze kleur. De blushers komen in de standaard Rimmel verpakking waar ik persoonlijk niet zo verzot op ben. De verpakking voelt heel goedkoop aan wat toch weer een minpuntje is. Ik denk dat als Rimmel de blushers de zelfde verpakking geeft als de oogschaduws het er al veel beter uitziet.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

Het zijn hele zachte blushers, klein beetje opvliegende poeder maar niet heel veel. De blushers hebben een satinfinish, weinig tot geen glitters maar wel een prachige glans. Amber staat heel mooi op gebruinde wangetjes, en Sugar Pink is mooi als een frisse flush op je wangen.
Ik ben blij verrast door deze blushers, zeker eens leuk om te proberen! Vooral voor de getinte dames onder ons is Amber echt een aanrader. De blushers kosten 7,99 EUR wat ik een perfecte prijs vind voor een goed product! De blushers zijn te koop bij de drogist.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...